piątek, 31 grudnia 2010

Opisy na gg-Nie znasz mnie

- Nawet nie znasz mnie... a może znasz ale nie do końca

- Jaka jestem nie wie nikt

- A jednak chociaż nie znasz mnie, osiągasz wszystko co robię i co czuję

- Znasz mnie? Chyba nie. Poznaj prawdę człowieku.

- Myślisz, że mnie rozkminiasz?...nie nie...nawet nie zaczynasz :P

- Mówisz jaka jestem, a nic o mnie nie wiesz

- Nie ty za mnie umrzesz wiec nie mów mi jak mam żyć

- Nie znasz człowieka, a oceniasz go. Nie dajesz mu szansy. W ten sposób zabijasz.

- Nawet nie znasz mnie, a oceniać chcesz…

- Zdaje Ci się, że mnie znasz? Masz rację...zdaje Ci się

- Jaka jestem naprawdę nie wie nikt i co najgorsze...nikt się nie dowie..

- A jednak chociaż nie znasz mnie, próbujesz mądrym być nawet dziś. Nie mów mi że mało jeszcze wiem, że nie mam prawa być jaką chcę, nie mów nic, za mało o mnie wiesz, nie możesz ranić gdy tylko chcesz

- Ludzie oceniają mnie a nie znają... nie widza duszy... nie widza serca...

- Dookoła ludzie chcą mnie oceniać, nie widzą serca, nie widzą duszy, nie widzą tego co w mej głowie huczy.

- Mówią, że mnie znają widząc tylko twarz...

- Zapomniałam, że ludzi ocenia się dopiero po śmierci.

- Co to jest prawdziwe Ja? -To kim jesteś, a nie to co z ciebie zrobiono

- Nic nie wiesz o mnie, nie wiesz o czym chce zapomnieć.

- Ja przynajmniej mam pasję, patrzę na swe życie własne. Nie oceniam kogo nie znam, tobie tez nie radze, jasne?!

- Nie znasz..? -nie oceniaj..! Znasz..? - szanuj..!

- Bo ja mam to coś, co oni kochają… A one nienawidzą

- Nigdy nie dowiesz się co tak naprawdę czuję, czym się zajmuję, czego żałuję, co robię, kogo szanuję i co mnie prześladuje…!

- Są trzy osoby które kocham... Siebie, Siebie i jeszcze raz Samotność...

- Mój świat a w nim tylko ja..

- Nie znasz mnie więc nie próbuj oceniać przez twoje kłamstwa nie będę się zmieniać.

- Jestem jak zamknięty na klucz pamiętnik.

- Czemu myślisz więc że jestem słodką blondynką bez problemów z wyjątkiem co mam na siebie założyć? No właśnie. Nie znasz mnie.

- Sama najlepiej wiem kim jestem, co i jak mam robić i gdzie jest moje miejsce..!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz