środa, 29 grudnia 2010

Witam,witam.!

♀ + ♂ = ♥

" Kocham Cię " - dwa puste nic nie znaczące słowa.

Usłyszeć od Ciebie 2 słowa, 3 sylaby i 9 liter ; * <3

Ja wiem , Ty wiesz . Wiemy że my .. ;*

To nie jest tajemnica, że szaleje za Tobą.<3

`Myśl o mnie tak jak ja o Tobie ! ;* `

`Każdego dnia zastanawiam się, ile jeszcze razy pomyślę, że Cię kocham.

Chciała w końcu dotknąć świata . . . Zapomnieć , uciec , zaginąć . . .

Dlaczego kochamy tych którzy nie chcą naszej miłosci ? ; [

Nigdy Nie Odbieraj Nikomu Nadziei ,Może To Jedyne Co Mu Pozostało


Najgorzej gdy ktoś jest dla ciebie wszystkiim , a ty da niego niikim ; [

Czasem żałuję , że się poznaliśmy ; <

Docenisz kiedy stracisz , Stracisz , kiedy nie docenisz .


Róża kując zadaje rany, tak się czuje człowiek co kocha a nie jest kochany ;(

` Nikt mnie nie kocha, każdy olewa wezmę tabletki i pójdę do nieba ;[

` Niby nic a jednak coś, niby nikt a jednak ktoś ;[

` Łzy płyną jak strumienie…rzeki łez za przyjaciół…ocean za ciebie

` Byłeś…Kochałeś…Zrezygnowałeś ;(

` Pare głupich słów może zmienic tak wiele ;/

` Zrozumiesz wtedy, gdy poznasz jak to boli…

` Serce za głupie jest, nie słucham już jego rad. Oszukało mnie!

` On Kochał…Ona Kochała….On Zranił…Ona Płakała. Nie zapomnę nigdy Cię!

` Szczęście…Teraz to faza wspomnienia

` Nie wiem co to znaczy miłośc, ale wiem co to ból i gniew!

` Wredne życie, nieszczęsny lod…Po co życ?

` MIŁOŚC to obietnica przyszłego bólu…

` To bardzo dobrze, że już przeszło, bo nie warto wracac do tego co było kiedys.

` Ty i Ja razem nie wyszło, a mieliśmy rwac niebo…

` Mowiłam, że dam radę NIE DAŁAM…Mówiłam, że zapomnę KŁAMAŁAM…

` Od teraz mam przynajmniej jeden cel-zapomniec Cię.

` Kiedyś się śmiałam, kiedyś kochałąm, ale przestałam gdy Cię poznałam ;(


` Jeden Twój Uśmiech Znaczy Dla Mnie Więcej Niż Tysiąc Słów ; *

` ...Mogło Mnie Tu Nie Być Chociaż Tak Kocham Życie...

` Popatrz jak wszystko się zmienia. Płyną łzy, znikają marzenia... x(

` ...Za Twój uśmiech, milion gwiazd, za Twój dotyk słońca blask, zrobię wszystko, by ta miłość, żyła w nas...

` Ty masz to coś czego nie ma nikt inny, dlatego chcę z tobą być <3

` Ktoś Wierzy W Ideały, Ja Wierzę W Krople Drążące Skały.

` Nawet jeśli wszyscy już w ciebie zwątpili, pokaż, że się mylili!

` Nasza miłość nigdy się nie skończy, nawet śmierć nas nie rozłączy...

` Hmm...A myślałam, że jesteś inny... =[

` Pamiętam, by cierpieć z wdziękiem wielkiej damy...

` Tyle wspomnień... Nie zapomnę ! ;(
~
` Przy Tobie naprawdę czułam się szczęśliwa.. Teraz szczęścia nie odczuwam ;(

` I tak o to miłość, zamieniła się w przyjaźń !.

` Kochać Ciebie to być jak w niebie[!]

` 60 sekund smutku, odbiera Ci minutę szczęścia...

` Jesteś Tak Blisko.. A Tak Daleko.. :(

` nigdy nie wiadomo, co nam los przyniesie..'

` Bądź Sobą, Nie Musisz Udawać Kogoś Innego.

` . nigdy nie byłam taka jak teraz .

` Bardzo mocno zadajesz ból .. Naprawdę masz w tym talent [!]

` Każda róża ma kolec, ale ma też kwiat..

` To ja zgłupiałam, czy ten świat jest taki porąbany ;/

` ...Po prostu sobą bądź, pokonasz najmocniejszy mur...

`Raz anioł, raz diablica, jedno serce, dwa oblicza..

` Bo to takie łatwe, ciche, bezkrwawe samobójstwo bez śmierci.

` Miłość to nie pluszowy miś, ani kwiaty to też nie diabeł rogaty...

` Mówią "bądź sobą", a każą brać Ci przykład z innych…;))

` Przerwę ciszę długim krzykiem i położę się spać.

` Idziesz po torach życia śmiało niczego nie boisz się...

` Znów mój duch połyka lęk...

` Magiczna moc szkła i smak twoich ust.

` Mimo wszystko dziękuję za to co było, ale zbyt wiele się zmieniło. . .

` Czasami po prostu nie chcemy zrozumieć...

` jesteś mój! do góry ręce to napad na serce !

` Nie będę Ci się dzisiaj śniła. Nie chce mi się.

` A leżącego się nie kopie, wiesz?

` Bezbarwnie. Beznamiętnie. Bez Ciebie.

` Najbezpieczniej jest na dnie. Niżej się nie upadnie.

` Nie, to nie Ty masz oczy koloru nieba. To niebo ma kolor Twoich oczu.

` Wyciągam ręce - mimo najszczerszych chęci obejmuję tylko powietrze.

` Lubię za Tobą tęsknić wieczorami. To mój ulubiony przejaw masochizmu.

` Nadzieja pomaga iść naprzód; wytrwałość - stać, a odwaga - wracać.

` Jedni szaleją z miłości, inni z jej braku. Zdecydowanie należę do tych drugich.

` Chciała by tylko kochał. Nie zabierał do kina, teatru. Do najdroższej restauracji. Tylko kochał. Nic więcej.

` Za oknem na minusie. Ja wtulona w niego. To nie koc nas grzeje, to miłość.

` Bezczelnie emanuje ze mnie szczęście.

` Jestem po prostu zwykłą nastolatką z 3789 problemami i 8390 wadami. To chyba normalne.

` . Jestem anioolem... Ktory przebral sie za diaabla by zwiedzic pieklo... - . -

` Jestem w WC. juz nie wroce o.O; ]

` Czytasz moj opis ?. Super wiesz ze wspierasz kolko rozancowe ?. ; ]

` Zycie jest jak papier toaletowy szare dlugie i do dupy. ; x3

` .Pij mleko nie wysyłaj krów na bezrobocie.

` Mądry pisze dla zabawy,
Głupi czyta ,bo ciekawy ! xDD

` Woole zima kopac doly !. Niz we wrzesniu isc do szkoly !. xD

` Nauka to madra rzeczy wiec bardz madry i zostaw ja innym ^^

` Zapałka 30gr benzyna 30zł widok palącej się szkoły bezcenne

` Gumisie Cię Widzą ,
Muminki Cię Śledzą ,
Teletubisie Cię Złapią i Zjedzą :O xD

` Mooj swiatt < 3 Moje kredki ?. wyypier. z mazakami !.

` Znacie Leona ?. Kaaazdy go przeciez zna ?. On przeciez winko w kieszni ma . . .

` Masz racje jestes debilem bo czytasz ten opis.. ; )

` Gratulacje jestes 999.999 osoba czytajaca ten opis nacisnij tu [KLIK] by wygrac iPhone 3g

` Dlaczego mleko zawiera tłuszcz? - Żeby nie skrzypiało przy dojeniu

` Pewien żołnierz chciał się zabawić. Wszedł na minę i się nieźle rozerwał...

` Hokus Pokus ?. Czary - Mary ?. Nie ma szkoly sa wagary !. xdd

` Zycie daje ci cytryny ?. Noo wez zrob z nich lemoniade. ^^

` W Naiwnej Kolejce Gdzie Dzielą Szczęście Czekasz.. Rozkładasz Ręce..!

` Uwaga !. Szkola sie palii !. Gaas ja bezyna. o.O

` Poco to czytasz ?... Chcesz znaac moj stan ?... Powiem ci tylko ze Dotknelam dna... ; o

` Wita nas dziś nowy dzień.To co było jest jak sen...Patrz do przodu, a nie wstecz,Życie to tak piękna rzecz.

` Czytajac ten opis tracisz tyle sekund zycia. x33

` Zycie Jest Git , Lans To Hit , A Ja Jestem Vip

` I chociaż nie wiem jaką jutro życie rzuci kartą, staram się jak mogę bo wiem że wartoo.

` Wydaje Ci się że jestes mądry ? Tak ! Wydaje Ci się ;D

` Czym był by świat bez wariatów ?. Tyko oni są coś warci ;3

` Gdy ci smutno jest ogromnie-weź pół litra i przyjdź do mnie.

` Grzeczne dziewczynki idą do nieba a niegrzeczne chodzą tam gdzie chcą

` Chcesz wiedzieć jak wygląda kosmita? Popatrz w lustro!


` Kiedy zgaśnie słońce, przyjdę do ciebie po złotej mące

` 100% procent idiotów czyta ten opis na siedząco xD

` Kiedy się urodziłam diabeł powiedział : O ku*a konkurencja . xD

` Nie masz pomysłu na opis? Skopiuj go! xD

` Siema,ściema poszłam,wyszłam.Wyszłam,poszłam już nie przyszłam.!

` pkp - poczekaj kiedyś przyjedzie

` Dobry wesoły kosteek ;d

` Mam skrzydelka od aniolka < bo ukradlam > A charakter od diabelka < bo dostalam >

` To jest moja piaskownica! I tylko ja mogę w niej zakopywać łopatki!

` Nie Boję Się, W Parku Śpię, Przyleci Ufo Zabierze Mnie

` Gdzie Diabeł Nie Wlezie - Ja Już Tam Byłam

` Mamo ! Bo Oni Się Na Mój Opis Gapią !

` Error Brak Pomysłu Na Opis! Ratunq!

` Palisz się jak zapałka - palisz, ay obrócić się w popiół...

` gdy Ci smutno, gdy Ci żle napisz domnie na gg.!

` Zapałki 10gr, dynamit 10zł, widok spalonej szkoły - bezcenny

` Maryha - 20zł, Hera - 150zł, Odlot na księżyc - bezcenne

` kubek-5zł. woda-1,50zł. widok rodziny w czasie mojego kaca - Bezcenne

` Głupkiem Jestes I Nic Co Głupie Nie Jest Ci Obce...

` Bo ideał faceta to... Bob - budowniczy ---> On zawsze da radę :P

` Masz Mnie Gdzies? Nie Martw Sie Ja Ciebie Też!

` Jak Mogę Się Uśmiechać, Gdy Inni Mi Ten Uśmiech Odbierają.

` Jestem? A Może Nie? Jak Jestem To Odpiszę A Jak Nie To Nie :)

` Być może, iż trzeba zacząć od tego, by wmawiać, że stanie się coś dobrego, dopóki się to naprawdę nie stanie! :D

` Podobno nie wchodzi się drugi raz do tej samej rzeki. Weszłam. Bieg rzeki był ten sam, tylko woda nieco inna.

` Teoretycznie każdy z Kubusia Puchatka powinien sie leczyć! :

` Nigdy nie bój się próbować czegoś nowego... Pamiętaj - amatorzy zbudowali arkę, profesjonaliści Titanica...

` Trudno Mi Się Przyznać, Że To Wszystko Traci Sens Gdy Ciebie Nie Ma...

` ...bo są na świecie osoby, które mogą totalnie zmienić wszystko, a szczególnie wyraz twarzy...

` Maasz moje serduszko ze szczesciem ?. ;*

` Nie obchodzi mnie przeszlosc... Myslmy o przyszlosci narazie. xD

` Masz kreedeczki kolorowe ?. Choodz pomalujesz ten swiat ze mna !.

` Jesli tego chcesz... mozesz miec wszystko co chcesz... ale marzenia i tak zostana. ; 3

` Trzeba się śmiać, wariatkę grać, wesołym być i z życia kpić!

` Nienawidzisz mnie? Fajnie! Słyszysz te brawa? Są dla mnie...

` Więc opluj, plotkuj, zbesztaj kotku, a ja i tak będę się śmiała.

` Jak chesz cos to zapukaj 3 razy w monitor :D

` Po co człowiekowi 5 palców, skoro na myszce są tylko 2 przyciski ?

` Jestem w kropce... zgadnij w ktorej ^^

` anioł i diablica jedno ciało dwa oblicza

` Czyste cięcie, czysta krew, moje życie, moja śmierć...

` Wzięła garść tabletek, bo to nic nie boli. Połykając wszystkie zasnęła powoli.

` ZaKażdymRazemGdySięMijamy CośWeMnieDrży,aGdyOdchodziszSpływająMiŁzy..

` Mówiłam, że dam radę. Nie dałam. Mówiłam, że zapomnę. Kłamałam

` Ukrywam smutek, uśmiecham się. Niech wszyscy myślą, że jest OK

` Kupię sobie misia. Nazwę go Los i będę codzniennie kopała go w dupę.

` Ile razy znajdę klucz do szczęścia, tyle razy ktoś wymieni zamek...

` Budzę Się Z nadzieją Na Lepsze Jutro, Z wiarą Że Zrozumiesz Jak Jest Mi Trudno

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz