środa, 2 marca 2011

Ona i on ze snu . ?

Dziś będę nieumalowaną dziewczyną , nie ułożę sobie włosów , po co mi to robić . ?

obiecaj że jutro będziemy w sobie zakochani .



dążyła do perfekcji liczyła na to,że któregoś dnia on powie do swoich kolegów "ona jest idealna".




` chcesz żeby szanowali cię wszyscy? to pokaż ze masz serce, tam gdzie oni widzą tylko cycki .

Czasami siedzę patrząc na twoje zdjęcie i zastanawiam się czy tobie również zdarza się o mnie myśleć .



80% dziewczyn ma chłopaka , pozostałe 20% ma mózg .




Dlaczego wszystko zaczyna się pieprzyć, kiedy dochodzimy do wniosku, że jesteśmy szczęśliwi ?

Odważny, to nie ten kto się nie boi, ale ten który wie,

że istnieją rzeczy ważniejsze niż strach.

Ty to wiesz, ja to wiem, ale nikt tego nie powie

Miłość jest jak kwiat polny.

Często znajdujemy ją w zupełnie nieoczekiwanym miejscu.




Całe google przewróciłam do góry nogami.

Ale i tak nie znalazłam odpowiedzi na pytanie, co się ze mną stało.

jeestem kolorem którego nie zobaczyysz , jestem dotyykiem którego nie poczuujesz.



-znowu ma inną.. ?
-tak. Znowu jedna z tych ` na zawsze razem skarbie `



Nie łódź się i tak nie napisze



Nienawidzę tego, że Ty jesteś teraz nienamacalny, że nie czuję Twojego oddechu na swoim karku. Choć nie potrafię wyobrazić sobie naszej przyszłości i strasznie mnie to przeraża, ja wytrzymam, wszystko



Bliskim mów, gdyby pytali, że chwilowo zmieniłam adres, że leczę duszę z silnego przedawkowania rzeczywistości.



I popatrz sobie na mnie, bo przecież wiesz, że nie możesz dotknąć.



czekam tylko na ten dzień...



`A może by taak oszukac przeznaczenie...(?)`



...W pogoni za marzeniami....




chciałabym żeby kiedyś , gdy się spotkamy pomyślał ' kurwa , szkoda , że z Ciebie zrezygnowałem '




z tej miłości to aż sie skakać chce , najlepiej z mostu lub pod pociąg .




siedząc na lekcji i rysując serduszka na końcu zeszytu , pomyślałam sobie , że chyba już czas zapomnieć .


- wiesz , kiedyś myślałam , że życie jest łatwe i piękne jak w bajce ...
- i co się stało . ?
- dorosłam...





a w walentynki kupie absolwenta , usiądę na parapecie i będę pić za zdrowie tego najwspanialszego , z którym nie było mi pisane zostać na wieki .





- i zyli dlugo i szczesliwie , dopóki ksiezniczka z sasiedniego królestwa nie zalozyla ladniejszej sukienki .





codziennie kładąc się spać, wypowiadam głośno dobranoc w nadziei, że mimo tylu kilometrów i tak je usłyszy.





Tak, mozna kochać a zarazem nienawidzić tą samą osobę . Jak? Znienawidzić Ją za to, że się Ją kocha . - proste i logiczne .





Tak , jest skurwysynem ale moim a to wiele zmienia.




Miłość kpi sobie z rozsądku. I w tym jej urok i piękno



Dobrze, że nie wiesz co u mnie, bo Twoje wyrzuty sumienia nie pozwoliłyby Ci zasnąć, a serce popełniłoby samobójstwo.'



“Chciałabym w końcu w pełni móc powiedzieć 'tak, kurwa. jest na prawdę zajebiście, zero problemów, zero smutku'.




niestety, moje życie to nie jakaś beznadziejna bajka na Disney Channel. To rzeczywistość.”





Miłość jest jak narkotyk ... nie wiesz kiedy się uzależniłeś ale czujesz że chcesz ciągle więcej i więcej, gdy Ci się ją zabiera nie umiesz bez niej żyć.





IV zasada dynamiki Newtona:
Jeżeli ciało A oddziałowuje na ciało B, to ciało C się nie wpierdala.





''Wierze w dobre miejsce, dobry czas i dobrą porę
Marzę idealną mieć frekwencje w życia szkole
Wierzę, że gdy coś się stanie - ja wykaże dobra wolę...''




- co robisz ?
- wygazowuje cole .
- ale po co ?
- bo te bąbelki przypominają mi o twoim istnieniu a tego nie chcę !





Nie znam zasad do Twojej gry .




Ile razy było "a nie mówiłam " .. , lubię spędzać z Tobą czas . , dajesz mi100 % magie która raz jest bezczelna a raz wprowadza mnie w Twój prywatny świat , za to Cie kocham wiesz ? <3>



Chłodny wiatr wzmaga się, To panuje.




tak konsekwentnie zagęszczasz mi powietrze.





Chciałbym wyciągnąć swe serce, udowodnić Ci że bije tylko dla Ciebie.



... Bo wymyśliła sobię, że będzie cholernie szczęśliwa ...



Bo kochać - znaczy umieć czekać.!



W jego oczach było coś, czego ona nigdy nie mogła pojąć..



Chcę być powodem Twoich uśmiechów. mogę?



nie pragnę słów, tylko wzrokiem do mnie mów ; * .!



Bo twoje oczy jak ocean pochłaniają mnie do zera .



Łatwo jest zauważyć kobiecość w butach na obcasach.
Trudniej zauważyć ją w glanach..



Będę się z Tobą drażnić, byś pragnął Mnie jeszcze bardziej.



... może docenić Cię nie umiałam ... może za dużo powiedziałam ...



Chcesz być kochana?

Kochana przez wyjątkowego, wspaniałego mężczyznę?
Okay, proszę bardzo - sam wchodzi ci w ręce.
I co się dzieje?
Jaka jest twoja reakcja?
Boisz się!
Idiotka!



Czy istnieje przyjaźń między chłopakiem a dziewczyną.?



Bardzo często myślała o tym, jak brzmi jego głos, gdy wypowiada jej imię.



Każda chwila z Tobą była szczęściem, nie błędem.



Bo może już czas by wreszcie z kolegów, zrobić `nas` .?



Bo ja wstaję 2 godziny wcześniej by ułożyć włosy,
wybrać najlepszy zestaw ubrań,
idealnie się pomalować,
tylko po to,
byś przez sekundę się na mnie patrzył ..



To Twój kolejny dzień z serii mam wyjebane na wszystko.. ?



Patrząc na Ciebie, naszła mnie taka cholerna ochota żeby Cię przytulić.



A jego usta były dla niej jak narkotyk. : *




Chodź, poudajemy, że zwariowaliśmy na swoim punkcie.



Tak przyznam, że teraz siedząc na gg czekam tylko na wiadomość od Ciebie.
Czekam i nic. i chyba tak już zostanie.



od kiedy cię zobaczyłam, świat stał się bardziej bueno.. ; **



' i nagle poczuła, że uwielbia go bardziej niż kiedykolwiek.. '



Doprowadzasz mnie do śmiechu z najgłupszych głupstw :`*



Najciężej jest gdy mówisz 'mam wyjebane' a myślisz 'kocham'



Najprawdopodobniej nigdy się nie dowiesz jak boli gdy na mnie nie patrzysz..



I znowu ścigamy się na to kto wyśle więcej buziaczków .



I dziś mam zamiar odnaleźć szczyt własnych marzeń .



A ja kocham Cię, wiesz? Jeszcze nie raz to powtórzę!





Tu życie tnie marzenia, z precyzją jak chirurg.




Jeden krok do przodu, dwa kroki do tyłu





Mury pierdolą cenzurę



Jesteś jak świeca - gaśniesz, masz centymetr życia



Kocham ten bruk, na którym stoję



Wiem - ta miłość zniszczy nas oboje




Wstęge miłości nienawiść przecina



Zycie nie historia, się nie powtarza




Wierzyleś w Boga, teraz zwracasz sie do diabla




Krzyk zamieniam w szept



Pamiętaj żeby mieć czyste serce



Kiedy będziesz w potrzebie, bez słów mów do mnie,
Nie zapomnij, ja nie zapomnę




Tego co przeżyłem nie zamieniłbym na nic.




Daje Ci dlon i mocno ja trzymam.



To o czym mowiles, ja nie zapominam




Uśmiech zaginął gdzieś zalany łzami




Nieszczęście krąży wciąż pomiędzy nami




Ludzie płaczą, życie daje im ku temu powód.




Słowa się kończą mówią tylko spojrzenia




Gdy nie ma nic innego niebezpieczna jest nadzieja




Zderzą się odbicia spojrzeń na tą jedną chwilę




Widzę Twój uśmiech, czuję, nie jest prawdziwy
Też się uśmiecham, ale nie jestem szczęśliwy




ta jego jebana obojętność dawała jej nowe nadzieje .


- Co robisz ?
- Odpisuję na sms'a.
- W środku nocy ?!
- Nie moja wina, że tęskni.




Jest mnóstwo słów, których można użyć, żeby opisać mężczyzn -

silni, opiekuńczy, kochający. Słowa te nie mają nic wspólnego z prawdą...

No ale można ich użyć.




Co wieczór wpierdalasz się w moje myśli.Naucz się kurwa pukać!




Myślę , że natura niepotrzebnie obdarzyła cię tym mięśniem poprzecznie prążkowanym , pokrytym błoną śluzową - w jamie ustnej . Coś za często go używasz .



Nie lubię pisać pierwsza, bo wtedy mam wrażenie,
że osoba, do której napisałam wcale nie chce ze mną rozmawiać.



Temperatura mojego szczęścia nadal poniżej zera.


Kiedyś bedziesz żałował, ale to przyjdzie z czasem...




Wtedy zrozumiesz ile naprawde straciłeś, ile mogłeś mieć, ale tego nie doceniłeś ...

"...Podarła wszystkie wspólne zdjęcia.



Wykasowała jego numer w komórce. Zakopała wspomnienia.



Starała się zapomnieć o wszystkim, wszystkim, co z nim związane.



Teraz wie, że to się nie uda.

Nigdy nie zapomni o wielkiej miłości jaką go obdarzyła, a z jakiej on okrutnie zadrwił.."



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz