środa, 2 marca 2011

siedząc na huśtawce znów czułam się jak małe, pięcioletnie dziecko. Bez problemów, bez smutków, bez jakiegokolwiek powodu do załamania.Po prostu jak szczęśliwy mały dzieciak, nieznający jeszcze życia.





I widzisz jak to jest zawsze kiedy sobie pomyślę, że tak cholernie Cię nienawidzę w prawym dolnym rogu pojawia się twoje imię z żółtym słoneczkiem



Znów mieć 5 lat, zanurzyć się w szafie mamy..Do czubków butów powciskać chusteczki, topić się w za dużych sukienkach, pomalować się najmocniejszą szminką, wylać na siebie pół flakonu perfum i marzyć jak fajnie być dorosłą..


zdarzenie zakończone z powodu braku sensu.





Bliska dla bliskich z dystansem do wszystkich!

Podczas 40 stponiowej temperatury odczuwać wewnętrzne zimno...

I jak wśród miliona ludzi być samotnym??

Jeśli nie wiesz to nie pierdol że mnie rozumiesz...!





za wszelką cenę trzeba dążyć do wyznaczonego celu, choćby szansa była mała..




` czekanie sprawia ból. zapomnienie sprawia ból. lecz nie móc podjąć żadnej decyzji jest najdotkliwszym cierpieniem.




` chore myśli , chore sny , chory mózg . a marzenia ? marzenia są cudowne




` popełniaj błędy i naprawiaj je, gdy dotkniesz dna odbijaj się wykorzystaj czas, drugiego już nie będziesz miał!





Trzeba przetrzymać tę zimę i siebie, i wspomnienia





Cii,słyszysz? Coś jakby ' drapanie o drzwi ' . - Nie przejmuj się, to mojamiłość. Zamknęłam kurwe w łazience, bo mnie drażniła.




Ty to naprawdę nic nie czujesz...




Docieramy do miłości, nie wtedy kiedy spotkamy osobę idealną,ale kiedy nauczymy się wierzyć, że osoba nieidealna, jest idealna




Ty uwielbiasz burzyć mi tą całą pieprzoną harmonię !





bo są rzeczy które bolą za bardzo



Marzenia nie umierają, to my zapominamy.





Każdy chce mówić, ale nikt nie potrafi słuchać.




Ludzie już nawet nie próbują być prawdziwi




bądź. w pełnym znaczeniu tego słowa.




Kobieta jest jedną wielką epicką powieścią - są w niej wszystkie wątki - miłość, dramat, radość i codzienność.




w zasadzie chciałabym żebyś mnie potrzebował, wiesz?




Czy żyję spoko? wiedzą tylko najbliżsi, reszta o mnie nic nie wie, reszta to są domysły.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz