poniedziałek, 24 stycznia 2011

Chcę ciebie !!! x33

Dziś w nocy siedziałam na parapecie patrzyłam w gwiazdy i zastanawiałam się czy on wie, że mnie traci.




Trochę wina, żeby zapomnieć.Kilka papierosów, żeby zrozumieć.Paczka chusteczek, żeby wypłakać i nowa miłość, żeby być szczęśliwą.




wczoraj mówiła, że wierzy w miłość. dzisiaj leży zwinięta w kłębek.ona i jej pieprzona wiara.


On nie widzi tego, jak idiotycznie przyglądam się jemu,
gdy zawsze mijam go na korytarzu, prawda ?






na tym polega kłopot z piciem, pomyślałem, nalewając sobie drinka.Gdy wydarzy się coś złego, pijesz, żeby zapomnieć.Kiedy zdarzy się coś dobrego, pijesz, żeby to uczcić.A jeśli nie wydarzy się nic szczególnego, pijesz po to, żeby coś się działo.





- Nie masz zamiaru sobie odpuścić, prawda ?
- Nie !
- W takim razie.. Mam nadzieję, że lubisz rozczarowania.





-pod waszym wspólnym zdjęciem na facebook'u napisałam 'ślicznie razem wyglądacie, szczęścia życzę..' choć tak naprawdę miałam ochotę napisać 'Odpier**l się od Niego mała k**wo.! To miłość mojego życia..'``





`Yh..co za sen! Zadzwonie do mojego misia.. on mi zawsze potrafi poprawić humor. Piii.. Piii.. Piii.. - Tak, słucham. - Cześć skarbie! Ale miałam sen.. Śnił mi się koszmar. Śniłeś mi się Ty. Uderzyłeś mnie w twarz,powiedziałeś, że nienawidzisz naszego związku.. okropieństwo! Teraz jestem cała obolała.. i chyba płakałam we śnie. Mam całe podpuchnięte oczy.. - Och! To straszne.. Tylko, że to nie był sen, skarbie.`





KOCHAM CIĘ ! - no co ty ? dawaj więcej takich tekstów to komedie napiszemy ..



mam mieszane uczucia, raz myślę, że Cię kocham, a raz, że nienawidzę..





- Tęsknisz za nim ?
- Nie. Po prostu lubię patrzeć przez okno






A niebieskim długopisem narysuję Ci czerwone serce, chcesz ?





Nawet kilogram tapety na twarzy nie pomoze zretuszować Ci jego braku i tesknoty za nim...



- Mamo . !A on znowu się bawi w miłość...





`i co jej pozostało ? . czytanie archiwum . `





` składasz się z tego wszystkiego czego mi brak `





` Nie ma rzeczy której bym nie zrObiła aby usłyszeć Twój głos. `


` przepraszam za to , że uzależniłam się od Twojego widOku . `





` te wszystkie wiadomości od nich nie znaczą tyle co jeden sms od Ciebie . `







Twoje imię na kapslu od Tymbarka .











znaczysz dla mnie więcej niż moje ulubione żelki, więcej niż bezchmurne niebo , więcej niż cały ten świat, więcej niż ja sama.





Mała dziewczynka z wielkimi nadziejami. I mały chłopiec z workiem kłamstw.





Twoja obecność warunkiem mojego szczęścia..





Wiem, że nadejdzie taka chwila, gdy przytulając inną przypomnisz sobie Mnie




Ze szczęściem czasami bywa tak jak z okularami, szuka się ich, a one siedzą na nosie.



to, że Ty słuchasz muzyki klasycznej, a ja rapu, nie oznacza, że nie mamy 'naszej' piosenki.



ja wezmę klej i posklejam serce. Ty weź kredki i dorysuj mi uśmiech



"niezdecydowany". Tak Cię zapisałam w telefonie. I dopóki się nie określisz - nie zmienię!



Sobą też gardzę, bo cierpię przez to, że nie potrafię czasem odwrócić się plecami od tych ludzi, którzy ranią mnie i mają mnie za nic''


Zauroczenie.. U ciebie już minęło.. A ja cierpię bo ciągle myślę, że ty była wielka miłość ..



widzisz? Jak nam spierdala szczęście? 10 lat temu ktoś obiecał lepszą wersję zdarzeń. Chuj z moich marzeń




Ten, który swą obecnością sprawi, że zapomnę o całym świecie,
Ten, który ciepłem swego serca będzie mógł wzbudzić do życia me serce
Ten, który zrozumie mnie pod każdym względem i uszanuje moje zdanie
Ten, który będzie mnie kochał bardziej, niż ja Jego, mimo,że ja kochałabym nad życie.
Ten, który obroni mnie przed każdym, kto chce mi zrobić krzywdę...
Ten, który spojrzy w moje serce i duszę, i pokocha mnie taką, jaka jestem,a nie jak wyglądam...
Ten, przy którym mogę otworzyć się pod każdym względem...
Ten, który w swych objęciach sprawi, że wszystkie moje problemy
przestaną mieć znaczenie
Ten, który potrafi wzbudzić we mnie taki uśmiech, że byłabym najszczęśliwszą,osobą na świecie.
Ten, który potrafi okazać to, że kocha...
Ten, dla którego byłabym w stanie zrobić wszystko...




Każdy człowiek może być piękny i to nie tylko z wyglądu,wystarczy zajrzeć głęboko w jego wnętrze i poznać jego charakter.







Cóż ja Ci oddam za miłość?
Czym się me serce odwdzięczy?
Wszystko Ci oddam, co mam!
Wszystko! I... jeszcze więcej!
Lecz mimo wszystko tajemnie
Najdroższe zostawię dla siebie,
Bo przecież nie żądasz ode mnie,
Abym oddała i Ciebie?...





" Jak dwa strumienie po mej twarzy płyną
Jak dwie perły w blasku słońca,
Jak brylanty , szmaragdy
Rzucające oslepiający blask..
Przezroczyste i słone
Zapytasz -co to ??
Co po twarzy mej płynie ?
Czyzby deszczu krople ?
NIE - Odpowie ktoś
To nie deszcz
TO ŁZY , ŁZY MIŁOŚCI .."






zbierała kapselki z tymbarków, wierzyła w horoskopy, chociaż ostatnio wszędzie nie było widać miłości to czekała, kupowała, wiedziała, że w końcu przybędzie.






oraz to , że cię nie opuszczę aż do śmierci.



kocham cię. bez znaków zapytania. bez wykrzykników. bez żadnego 'ale'




tęsknię ? to za mało by wyrazić jak mi Cię cholernie brakuje



nigdy nie zapomnij, kto jest najważniejszy.




poczułam się wyjątkowa, gdy spotkaliśmy się spojrzeniami, a on patrzył o sekundę dłużej, niż ja ♡




Nigdy Ci nie odmówię. I tylko od Ciebie zależy czy to wykorzystasz czy nie, kochanie.





Bo widzisz, prawdziwa przyjaźń nie kończy się nigdy. Nic nie jest w stanie jej zachwiać - żadne kłótnie, wątpliwości czy inne problemy. Nawet odległość nie może być przyczyną do jej zerwania. Kilometry nie są dobrą wymówką do zakończenia znajomości. Bo gdy zależy ci na kimś,starasz się, niezależnie od tego, co was dzieli. Najważniejsze jest to,co was łączy..



tak cholernie mi na tobie zależy, że nawet ja sama nie jestem w stanie tego do końca zrozumieć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz