poniedziałek, 24 stycznia 2011

Moje.!

ludzie robią ze swojego życia wieczny bal przebierańców.Cały czas udają innych i skrywają wszystkie emocje pod maską.



-kocham cię.
-dlaczego ?
-może dlatego ,że jestem głupia.



-co jest twoim marzeniem ?
-pocałunek podczas wielkiej ulewy , a twoim?
-by właśnie zaczęła się ta 'wielka ulewa' bym mógł cie pocałować.



-jak myślisz , ile litrów łez mogę jeszcze wylać?
-przez Niego ? miliony.



to obłęd sercowy , bez porównania z niczym < 3


najgorsze uczucie świata ? czuć się źle i kompletnie nie wiedzieć dlaczego.



a jednak kręci cię ... to życie.



ty masz na twarzy uśmiech a ja na sercu bliznę.



a mój brzuch to nie brzuch ,tylko jedno wielkie stado motyli ;d



ty nigdy nie pomyslałeś , że ta dziewczyna , może być silna.



mówiąc ' jesteś tą jedyną' o 18 masz randkę z inną.



pociągasz mnie wszystkim , bez dwóch zdań <3



moje życie bez ciebie jest jak herbata bez cukru.



gdy cie nie ma , nawet budyń malinowy nie smakuje tak jak kiedyś , a przecież tak go uwielbiałam.



chce na niego patrzeć całą noc i dzień ;**



schrupię twój uśmiech jak tony ciasteczek ;)




Ciebie,Ciebie ,Ciebie.



szczęście chowa się wśród zwykłym dni.



zdaje się, że mnie przeprasza , zdaje się że cofasz wszystko to co powiedziałeś.



i tak to było , pocałować dziewczyną z pogiętą koroną.



dla ciebie mój szept gdy budzi sie dzień, dla ciebie mój smutek ,zatrzymaj sie więc.



tak bardzo pragnąłeś ,byle kogo, oprócz mnie.



powiedziałeś że nigdy nie wrócisz ,a jednak tu stoisz.



bo teraz należymy do siebie , na zawsze zjednoczeni razem ,jest w Tobie cząstka mnie, i szczerze :bez Ciebie moje życie byłoby do bani.



Może byłam głupia żegnając się z Tobą ,może byłam głupia wyrywając się do sprzeczki ,wiem że mamy problemy, ale ty też jesteś nieźle roztargniony w każdym razie zrozumiałam że :Bez ciebie jestem nikim.




a 'cześć' na ulicy będzie szczytem twoim marzeń związanych ze mną.



byłeś idealnym fragmentem w moim życiu , dobrze że nie ostatnim




nie zmieniaj się, nic więcej nie chciałam.





i mieć cię na dzień dobry i na dobranoc ;*



ty, ty ,ty i jeszcze więcej ciebie <3



szósty papieros z dedykacją dla ciebie.



zakochałam się w magi słów.



mam dość twoich głupich zabaw w chowanego, stać i powiedz że już mnie nie kochasz.



jeśli twoje serce było by naprawdę złamane, nie żył byś.więc się zamknij.



Mogłabym być słodka i nie wkurzać się wcale i gdybym była ciastem to wylizałbyś talerz .



Skłamałabym , twierdząc , że o nim nie myślę .
Myślę.


Mój kwiatuszku kochany, kocham cię bardzo, jesteś najwspanialszą rzeczą jaka mi się w życiu przydarzyła. Jak bardzo chciałbym żeby te chwile trwały wiecznie i ten czas się teraz zatrzymał i już nigdy nie ruszył.



- Co ty właściwie masz na ustach ?
- Magenta Extreme Lip Line - poinformowałam.
- Smakuje ?
Przejechałam językiem po wargach.
- Nooo.
I wtedy jego usta znalazły się na moich.
- No to spróbujemy - mruknął.
Pozwoliłam mu na to.
Próbował smaku moich ust ,przesuwając czubkiem języka wzdłuż konturów warg.


Potrafię tęsknić każdym centymetrem, mówiłam Ci o tym ?



chciałabym żyć pięć razy. urodziłabym się wtedy w pięciu różnych miastach,jadłabym różne potrawy i miałabym pięć różnych przyszłości. i...zakochałabym się w tej samej osobie. <3



nie ma prawdziwych przyjaciół. są tylko ludzie rządni nowych wiadomości. proste.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz