poniedziałek, 24 stycznia 2011

Obietnice

-..dzisiaj nie idz za głosem serca bo to one sprawi byś tu cierpial ,chce cie zabić pasożyt morderca,i tak skończy sie na wspomnieniach.





doprowadziłeś mnie do takiego stanu, że mogłabym uczynić dla Ciebie wszystko,wszystko poświęcić..wszystko rzucić..o wszystkim zapomnieć.





nigdy cię o nic nie prosiłam, ale teraz w dupie mam honor. przytul mnie mocno.




- ha, wygrałam w lotto! - ile? - dużo. - czyli? - Ciebie.




co Ci zrobiłam? zraniłam Cię jakoś, uraziłam? no właśnie.. nie. więc za jakie grzechy przestałeś mnie kochać?




nie palę. nałogowo żuję gumę balonową. nie piję. ale uwielbiam colę light.nie przeklinam. ale uwielbiam, mówić slangiem. nie noszę szpilek. ale kocham trampki. nie jestem dziwką. ale potrafię kochać.




-pogadamy potem, obiecuję. pamiętaj, że strasznie Cię kocham. -powiedział uśmiechając się do niej. - wiem, wiem. ja też. - szepnęła i delikatnie musnęła jego usta. wykierował się w stronę sali w której miał lekcje. - naiwna idiotka. - mruknął pod nosem.




przeciętny chłopak. wysoki, szmaragdowe oczy, czarne włosy. normalny. jak wielu innych. więc czemu tylko Jego potrafię kochać?



` jak to się stało , że już nic ich nie łączy , że tak szybko przyszło im kończyć .? ;(



napraw moje serce. napraw to, co zepsułeś, kretynie.




potrzebuję, żebyś mnie dzisiaj mocno przytulił i powiedział, że jest dobrze ..




i widzisz, potrafimy normalnie rozmawiać. jak dawniej. zanim cokolwiek zaiskrzyło. dobrze, wróćmy do tamtych warunków. może potoczy się tak,jak wtedy?




tylko popatrz w jak krótkim czasie doprowadziłeś mnie do tak ogromnego uzależnienia od siebie. nie widziałam Cię dwa dni i już umieram z tęsknoty.



prędzej zapomnę jak podnosić powieki czy smak ulubionego kakao, niż Ciebie.

kochasz deszcz bo na Ciebie leci,a tak na prawde to on Cię olewa ..

czasem chciała bym się wylogować z życia

I strzeż, mnie Boże, żebym nie złamała, piątego przykazania dekalogu, 'nie zabijaj', jak zobaczę, tą szmatę, na oczy..

Na wyznania typu: kocham Cię, podobasz mi się, bądźmy razem na zawsze- umieram ze śmiechu na podłodze !

Jest mnóstwo ludzi na świecie, którzy powiedzą ci, że nie możesz. a ty musisz po prostu odwrócić się i powiedzieć: 'no to patrz'.

Ty musisz być szczęśliwa ja Ci zapewnie te chwile choćbym musiał zabijać. zakochany







kazde Twoje marzenie w rzeczywistość przemieniezakochany







to ma być ta dla której wszystko poświęcisz zakochany







jak umrzemy to razem pośród kwiatów i drzew zakochany







jestes taka sexowna tak piękna że o Tobie śnią i tyle tylko mogą bo ja tu trzymam wartę zakochany




Myślałam, że z uczuciami wygrałam...

Ale nie ja znów przegrałam...

Znów czuje pustkę w moim życiu...

Znów nie ma Cię..



Pozostaje mi tylko Twoje zdjęcie, które daje mi natchnienie.



Nie potrafię już dalej bez Ciebie żyć...

Jednak wiem, że muszę...

... muszę bo Ciebie i tak przy mnie już nigdy nie będzie



Zastanawiam się... Czy Ty w ogóle przy mnie kiedyś byłeś?

Mijając Cię zastanawiam się czy my się kiedyś w ogóle znaliśmy?

I znów mam nadzieje...

... nadzieje, która zawsze zawodzi.



Chcę, żeby ktoś inny przyszedł na Twoje miejsce...

Chcę pójść w swoją stronę...

Chcę przestać Cię kochać!

Ale nie potrafie...





"Są uczucia, których nie należy oblekać w słowa, gdyż mówienie o nich jest profanacją."





teraz pytasz mówiąc, że nie pamiętam o przyjaźni lecz sięgnij pamięcią wstecz iż wybór miał każdy, każdy mógł się zastanowić, być świadomym tego co może stracić..



'Trudno ocenić, jak potężna może być miłość.

Może nam dać siły w ciężkich chwilach lub zmobilizować do poświęceń.

Może sprawić, że przyzwoity człowiek popełni straszny czyn.

Może popchnąć zwykłą kobietę do szukania prawdy.

Nawet kiedy odejdziemy, miłość pozostanie.

Wszyscy szukamy miłości, ale niektórzy z nas żałują, że ją znaleźli.`





Znasz kogoś z kim chwile trwają zbyt krótko,

że nawet całe życie to za mało.`





Byłaś nocą i dniem. Znam Cię dobrą i złą.`





"[...]To boli. Kiedyś blisko, teraz sobie obcy ludzie i trudno tak musiało być.

Nie mam złudzeń, nie mam pretensji, nie czuję nienawiści..

Wszystkiego najlepszego, obcy jest mi smak zawiści, mszczą się słabi..

Nie ma powrotów - czas przecież nigdy nie zawraca."



.Nikt nam nie powiedział, kiedy mamy się pożegnać,

ile mamy czekać aby znowu się pojednać,

ramię w ramię nawzajem siebie wspierać,

rodzimy się by żyć, żyjemy by umierać.



Myślę, że to jest najgorsze.

Kiedy tajemnica pozostaje niewyjawiona nie z braku słuchacza, lecz z braku zrozumienia.








Nie lubię wspominać, nie lubię tęsknić, nie lubię myśleć o tym, co było i porównywać tego z tym, co jest, a mimo wszystko robię to bardzo często,a wręcz powiedziałabym, że systematycznie. Dziwne, bardzo dziwne.




I uwierz mi, naprawdę chciałbym wiedzieć o czujesz, daję ci rękę, kiedy słuchasz muzyki, jestem obok, kiedy na mnie liczysz, jestem z tobą.



Świat jest jaki jest, przestałem kogokolwiek winić, tylko ode mnie zależy wynik, bo sam wjeżdżam na finisz.



Ej, rusz się, świat nie czeka, jeśli świat cię nie obchodzi, zbudź się, każdy umie narzekać.





Nigdy od życia nie chciałem zbyt wiele. Upadałem, wstawałem, szedłem dalej przed siebie.



Każdy poranek witam z myślą Kocham Cię życie, daj mi emocje bo lubie jak jest intensywnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz