wtorek, 18 stycznia 2011

miłosne

Miłość jest jak matematyka, trudne to zadanie ;*


'Chciałabym powrócić do czasów gdy moim jedynym makijażem był owocowy błyszczyk, uśmiech był szczery i wierzyłam, że miłość istnieje.'


` Jeeesteś Jak Red Bull , Doodajesz Mi Skrzydeeł .


;*



` czy są cukierki o smaku twoich ust ?



"jeśli się do ciebie uśmiechnę, to przytulisz mnie ? "



` Człowiek daje Ci serce a Ty niszczysz je jak [CENZURA]. ` ;d


- kochasz mnie? - haha, i co jeszcze? - frytki kur. wa.xdd
telewizor, gorąca herbata i Ty ♥ tyle wystarczy ;) ;*


- co zabierzesz na bezludną wyspę ? - Ciebie i czekolade ♥ .


O Yeahh skarbie, żal Ci dupe ściska, bo jestem zaj.ebista ! ;D


mam ochotę , na ciastko , Ciebie , budyń , Ciebie , lody , no i chyba jeszcze Ciebie . ♥


lepszy niż Paryż i gorąca czekolada . <>


Kocham Cię tak bardzo jak pier,dole ten świat ;*


i będziemy mieć kaca. latać po mlecznym niebie i kraść bitą śmietanę z chmur.


- co robisz ? - Kocham Cię ♥

uwielbiam ten stan, kiedy mam słuchawki na uszach i jedyne czym się teraz przejmuję to czy da się jeszcze podgłośnić .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz