poniedziałek, 24 stycznia 2011

Różne

Zróbmy małe doświadczenie. Dodajmy tego pana do tej pani i zobaczymy, co z tego wyniknie. Czy otrzymamy Miłość?



Właściwie to zawsze chciałam powiedzieć Ci że masz piękne oczy i uśmiech. A w ogóle to Cię kocham.'




'Od dziś zapisuję się na fitness, basen, lekcję gry na skrzypcach i osiedlowy klub szachowy. Nie myśl sobie, że to dlatego, że chcę sobie zapełnić pustkę po Tobie.'



Kocham cię bardziej niż wszystkie inne rzeczy na świecie razem wzięte .Czy to ci nie
wystarcza .?
-Wystarcza .I staczy na wieczność < 33 .'




patrzyła na Twoje zdjęcie, idiotka. Myślała sobie, że wrócisz, że będziesz, że zawsze... prawie czułeś jak dotyka Cię przez papier, widziałam to w niebieskim sparzeniu. Nie wiedziała, że jesteś już mój, musieliśmy jej wysłać papierowy samolot, ale wiesz: czasami porywa je wiatr...



' To Przez Ciebie zaczęłam palić,
chociaż wiesz, że nienawidzę zapachu papierosów '




Pokaż mi jak bawić się uczuciami.
A będziemy jak dzieci bawiące się zabawkami. ^



Gdyby frajerstwo dodawało skrzydeł, już dawno byś odleciał.






Młodość to jest taki kuferek, taki bagaż na całe życie.





Im więcej uda Ci się do niego upchać,






tym więcej będziesz mogła w przyszłości z niego wyjąć.



a ja wole być tą niegrzeczną. ;D

' Ide gdzie chce.

Robie co chce.

Myśle o czym chce .

Przy tym mijajac Cie .'







Mogę być Twoją Księżniczką? Malutką dziewczynką w za dużych bucikach..

i naprawdę szczęśliwych oczkach? Z rozmazaną szminką i noskiem w czekoladzie?

Czułą, delikatną, rozmarzoną i prawdziwą.. Słodziutką jak cukierek?

Ty byś był Moim Księciem.. MOGĘ?






spojrzała na metkę świata:

Made in China.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz