poniedziałek, 24 stycznia 2011

Przyjaciel .! x33

kochasz mnie ?
- a chcesz tego ?
-jasne że chcę !
nie zawsze ma się to co się chce..

Prawdziwych przyjaciół na palcach ręki zliczę,

oni gdy odejdę zapalą na grobie znicze,

z nimi melanżuję, razem z nimi liczę,

o lepszą przyszłość walczę, z nimi fałsz niszczę.

Szanuj tych, co wierni są- oni nie odejdą!

Będzie źle podadzą dłoń :*

nowi tylko westchną...



Bez Was życie nie mało by sensu..

zawsze będziecie na pierwszym miejscu!


-mam cię - powiedział podczas wygłupów .
-głęboko w w sercu ,czy gdzieś ?
- ... -zamilkl.widocznie nie był pewien swoich uczuć.
- wyszedł zostawiając ją zapłakaną.



-ale się ciesze.
-a co jest powodem twojej radości ?
- w sumie..to ..Ty ;)




-nie możesz bez niego żyć ?
-nie chcę ..



-dlaczego do niego nie zadzwonisz ?
- a co miałabym mu powiedzieć ?
-może zwykłe cześć ?
zwykłe cześć wyszło by ' cześć,chce cię mieć wyłącznie dla siebie. ;]





-pomysl o czymś przyjemnym
-dobrze
-tylko nie o nim..
- no to sie zdecyduj !




Przytulać Cię z całych sił, tak!


Ty kwiatem moich dni, którego teraz mi brak..


Kiedy widzę Ciebie w sercu lżej.


To Ty pokazałeś mi Twojej miłości smak


Widziałam wczoraj Cie w kolorowych mych snach.


Przytulać Cie z całych sił
.


Ja tak bardzo tego chcę i Ty dobrze o tym wiesz.


Dobrze wiesz i ja to wiem, że kochasz, kochasz ale boisz się..




I świat dookoła nas nie przestanie kręcić się do nocy.


Tracę kontrolę właśnie teraz i czuję, że to jest w porządku...


Złapaliśmy ten moment, nie pozwolę Ci odejść.


Sercem mi szarpie do góry i w dół, tańczy na ziemi.


Właśnie Ty i ja,Tu i teraz, co za noc.


Tańczyć całą noc, nie wyłączać muzyki,Lubię, nie mogę powstrzymać się od tego.!

ile jest nieskończoność mnożona przez wieczność?


radocha do kwadratu


Nobody move! I dropped my brain! /Niech nikt się nie rusza! Zgubiłam gdzieś mój mózg!


Michał kocham Cię/Tomek wczoraj było cudownie/Jestem u Bartka


a teraz sam siebie kochaj


ile minut dziennie w Twojej głowie zajmuje JA?


niepewni siebie. siebie nieświadomi.


bezszelestne uwielbienie


i oczy mi jakoś dziwnie błyszczą kiedy myślę o Tobie


bo Ty sprawiasz, że czuje zapach szczęścia


ktoś nazwał moje szczęście Twoim imieniem, wiesz?


siedząc z myślami o Tobie ...







~ miłość zabija , miłość rani , miłość odchodzi i życie chrzani .
~ to że nie raz jest źle nie oznacza przecież końca,
można iść do przodu choćby po jeden dotyk słońca...


~ siedziała ściśnięta pomiędzy przeszłością a przyszłością i poczuła , że nagle zaczęła się dusić - nie powinna tam być.

~ wspomnień nic nie wymaże co ma być to czas pokaże.

~ nie rezygnuj z marzeń - kto wie co jeszcze czas pokaże.



'Łatwiej się zakochać nie kochając, niż odkochać kiedy się kocha..'



Kochasz to to pokaż, to to okaż, nie pozwól tego spieprzyć. Choć tyle nieudanych związków, niedotrzymanych obietnic..



miałam nadzieję, że poczujesz się zhańbiony kiedy zobaczyłeś, że przez Ciebie płaczę. potrafiłeś się jedynie uśmiechnąć. nie, nie miałam do Ciebie żalu. miałam żal do samej siebie. żal do serca, które czuje coś w kierunku takiego sukinsyna jak Ty.



największym błędem jest to, że nie przystępujemy do walki z góry zakładając, że nie mamy szans na wygraną. dopiero w obliczach śmierci dochodzi do nas ile mieliśmy szans na bycie szczęśliwym. i jak wielu z nich, nawet nie spróbowaliśmy wykorzystać.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz