poniedziałek, 24 stycznia 2011

miłosne

będziesz próbował, ale nigdy mi Go nie zastąpisz, On wraz ze swoim odejściem zabrał całą mnie, przecież wiesz. jesteś dla mnie ważny, ale nie wypełnisz pustki w moim sercu całym sobą, możesz byc pewien.


Pamiętaj dziewczyno, jak chłopu zależy, to żeby skały srały, a mury pękały, to znajdzie czas i sposób, żeby się z Tobą skontaktować. więc przestań tu siedzieć jak ten ostatni osioł z telefonem w ręce tylko idź i zapomnij o nim i przestań się łudzić.



Pewnego dnia się obudzisz z myślą ze straciłes to co jest najważniejsze.


strzeż, mnie Boże, żebym nie złamała,

piątego przykazania dekalogu, 'nie zabijaj',

jak zobaczę,

tą szmatę, na oczy..


Miłość zaczyna się tam, gdzie dostrzega się w człowieku osobę, a nie rzecz, którą można wykorzystać, a potem wyrzucić.




Chodz... opowiem ci bajke o samej sobie
wciagne cie w moj swiat
w ktorym nie znajdziesz drzwi ..
stad nie ma powrotu ... zaryzykujesz ?


Dlaczego Pokochanie Kogos Przychodzi Tak Łatwo A Odkochanie Tak Trudno??


-to teraz bawimy się chłopakami!?
-no , już kręce z jednym.
-to dobrze,pamiętaj. `teraz my będziemy bawić się chłopakami,tak jak oni kurwa bawią się nami .
-a jeśli się zakocham?
-tylko kurwa spróbuj ! nie możesz , nie chce żebyś znów cierpiała.

Choć życie ciąży a Psycha siada Ja sie nie poddam to moja zasada!!



`.Potem potrafiłeś wyśmiać mnie doskonale - zapomniałeś o tym, że kochałeś.`

`.Głupia i naiwna zaufałam Tobie.. i nie rozumiem dlaczego jeszcze siedzisz w mojej głowie.`

`.Czy kochałeś prawdziwie nigdy tego się nie dowiem.`

`.chcesz miec plastik to kup lalkie barbie
bo nie jestem materialem, który bedzie zawsze fajny.`

`.Patrzę w niebo, tęsknię nieraz.`



Już nic nie będzie takie jak dawniej .
Skończyłyśmy się , wypaliłysmy .
Straciłyśmy wiarę w nas , w naszą przyjaźń .
Każda poszła w inną strone .
Każda ma inne pragnienia .
Kiedyś razem układałyśmy swoje marzenia .
Kiedyś razem płakałysmy , kiedy ktos nas zranił .
Teraz zostały nam tylko wspomnienia .`





wiedziałeś, że nie umiem się na Ciebie złościć, wiedziałeś.. a jednak to wykorzystałeś.



Kochaj mnie mocniej niż kiedykolwiek chce abyś był przy mnie gdy słońce wstaje i chociaż nieraz coś krzyżuje drogę ja wiem ze kochać cie nigdy nieprzestane...



Prawdziwy przyjaciel nie pyta: Dlaczego płaczesz? ;/;/




zapomnie co problemach tak po prostu nie potrafie na sercu mi to lezy, znow dlugopis wbijam w kartke. gdzies w srodku serca siedzi to co boli juz od dawna,



nigdy nie sądziłam, że można kogoś tak bardzo potrzebować.. Samej obecności,tego by był przy mnie w każdej chwili, by najzwyczajniej w świecie mnie objął czy przytulił, w chuj mi tego brakuje.



najbardziej boli gdy uświadamiam sobie, że dla mnie te wszystkie chwile spędzone z Nim będą niezapomniane, a on już pewnie dawno o nich nie pamięta.



nie umiem Cię pocieszyć kiedy patrzysz w przeszłość..



łatwo zobaczyć miłość w moich oczach..


do późna gram na swojej komórce w najbardziej bezsensowną grę. po pewnym czasie zaczyna boleć mnie głowa i szybko zasypiam. tak, nie ma tu czasu na tęsknotę za Tobą.


-Popełniłam błąd. -Jaki? -Zakochałam się.




Kochasz go? - szepnęła dusza. Aż za bardzo - odpowiedziało serce.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz