poniedziałek, 24 stycznia 2011

Miłosne

Jesteś Ideałem ;***

Czasami mam wrażenie że nadal coś do Ciebie czuję . Dobrze że to tylko wrażenie ; ]]]

Nie chcę historii jak z Titanica . Nie chcę księcia z bajki . Nie chcę miłości od pierwszego wejrzenia . Chcę tylko Ciebie ...


Wcale nie jesteś taki jak myślisz , co prawda starasz się być draniem bez serca , ale i tak wiem że tęsknisz ^^


` . Bujam w obłokach . Nie śpiszy mi się wracać . `
"myślę ile jeszcze mam kredytu w Twoim sercu?



Połamany Ludzik

bez Ciebie wszystko nie ma sensu..."



co się stało to się nie odstanie..

zbitej szyby poskładać przecież nie jesteś w stanie .

# . nikt i nic nigdy nie zmieni tego jak jest, wiesz?

Nic, nikt nie przewinie czasu wstecz .

.. może najpierw przyjrzałbyś się sobie,

a nie wpier.dalał w to, co ja robię !

# . mam nadzieję, że to coś takiego jak księżyc w pelni - nie do uniknięcia.

' żadnych słów - niech to będzie chociaż minuta,

potem znów powiem Ci, że możesz mi ufać..
i to nie jest tak, że już nie lubię Cię słuchać. '




Teraz wiem że nasza miłość była tak bezsensowna jak szukanie tej zajebanej temperówki do mazaków...!

-Co tam Mała?

-;* ;* ;* ...już nic^^

-tylko tyle?;D

-a Tobie zawsze mało.! ...;* ;* ;* ;* ;* ;* ;* ;*

I nagle moim ulubionym kolorem stał się kolor Twoich oczu...;*

`,.Your love....,`

`,.Your love....,`

`,.Your love is my drug!.,`

zabieram swój czas i zamykam w szufladzie...

!.w niedorzeczności bezpiecznie trwać.!

imaginacja budzi się ze snu...

Idealnie dobrani?!

Ja- do innego pana... Ty- do innej pani...



Nie liczy się nikt prócz Ciebie.

Jesteś gwiazdką na mym niebie,

jesteś prawdą, którą znam,

jesteś wszystkim tym, co mam.



`Właśnie z Tobą chcę przejść przez życie.

Właśnie z Tobą chcę budzić się o świcie,

Właśnie z Tobą chcę kroczyć jedną drogą,

Właśnie z Tobą chcę osiągnąć to,

Czego inni nie mogą... ! ;*


A ja kocham Cię wiesz... ? !!

jeszcze nieraz to powtórzę.

Jesteś mą drugą połówką,

czekałeeś na mnie najdłużej. ! >






Gdy jestem daleko-mysle o tobie,

gdy jestem sama-jest mi ciebie brak,

gdy placze-czekam aż mnie pocieszysz.

Boje sie,ze pewnego dnia obudze sie a ty nie bedziesz chcial mnie znać...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz