poniedziałek, 24 stycznia 2011

Różne x3

"Jedna z najokrutniejszych lekcji życia (oraz śmierci): To, co się liczy dla nas, nie musi się liczyć dla innych, nawet jeżeli jesteśmy sobie bliscy. Inni niekoniecznie kochają to, co my, czy nienawidzą to, co my.Nasza prawda bywa dla nich kłamstwem."





każdy dzień, jest nowym doświadczeniem.`





"Wiesz,chcę tylko zbudować sobie życie na trwałych fundamentach. Chcę związku opartego na zaufaniu, w którym nie brak szczęścia.."





"Gdybym tylko mogła przekazać Ci choć cząstkę własnego szczęścia, abyś już na zawsze był wolny od smutku i melancholii."



Pamietaj, że jeśli skrzywdzisz mnie,

Ty możesz kiedyś cierpiec też,

bo serce nie zniesie więcej ran,

więc jeśli nie czujesz nic to sam,

zastanów się,

bo dobrze wiesz,

że jeśli spadne,

nie podniose się...





Jesteś dla mnie jak narkotyk

- z każdą chwilą pragnę Ciebie więcej :) ;* ;



zakochanyzakochanyzakochany



Choć Na Świecie Chłopców Rój...Chcę ,Byś Był Na Zawsze Mój... !!









.. A gdy Jesteś świat się śmieje
... Słońce świeci, wiatr nie wieje
.. I przy Tobie wciąż jest lato
....... PRZYJACIELU





,,Nadzieja matką głupich jest,
Lecz jest, to piękna rzecz...:
To kobieta z optymizmem,
I gdy nie pozostaje Ci już nic...




Ona zawsze Cię przytuli,
Dobrym słowem Cię pocieszy...
W trudnych chwilach,
Uwierz mi na słowo...
Najlepszą przyjaciółką Twoją jest
-...Nadzieja!"





będziesz próbował, ale nigdy mi Go nie zastąpisz, On wraz ze swoim odejściem zabrał całą mnie, przecież wiesz. jesteś dla mnie ważny, ale nie wypełnisz pustki w moim sercu całym sobą, możesz byc pewien.









Pamiętaj dziewczyno, jak chłopu zależy, to żeby skały srały, a mury pękały, toz najdzie czas i sposób, żeby się z Tobą skontaktować. więc przestań tu siedzieć jak ten ostatni osioł z telefonem w ręce tylko idź i zapomnij o nim i przestań się łudzić.









Pewnego dnia się obudzisz z myślą ze straciłes to co jest najważniejsze.










strzeż, mnie Boże, żebym nie złamała,

piątego przykazania dekalogu, 'nie zabijaj',

jak zobaczę,

tą szmatę, na oczy..







Chodz... opowiem ci bajke o samej sobie
wciagne cie w moj swiat
w ktorym nie znajdziesz drzwi ..
stad nie ma powrotu ... zaryzykujesz ?




Dlaczego Pokochanie Kogos Przychodzi Tak Łatwo A Odkochanie Tak Trudno??




-to teraz bawimy się chłopakami!?
-no , już kręce z jednym.
-to dobrze,pamiętaj. `teraz my będziemy bawić się chłopakami,tak jak oni kurwa bawią się nami .
-a jeśli się zakocham?
-tylko kurwa spróbuj ! nie możesz , nie chce żebyś znów cierpiała.





Choć życie ciąży a Psycha siada Ja sie nie poddam to moja zasada!!



`.Potem potrafiłeś wyśmiać mnie doskonale - zapomniałeś o tym, że kochałeś.`





`.Głupia i naiwna zaufałam Tobie.. i nie rozumiem dlaczego jeszcze siedzisz w mojej głowie.`





`.Czy kochałeś prawdziwie nigdy tego się nie dowiem.`





`.chcesz miec plastik to kup lalkie barbie
bo nie jestem materialem, który bedzie zawsze fajny.`



`.Patrzę w niebo, tęsknię nieraz.`







-nie pisz do mnie ! nie dzwoń ! najlepiej zapomnij, że się znaliśmy
-nie umiem
-to się naucz. mam już dosyć twojego ciągłego narzucania się.
-nie..
-nie !? co to znaczy nie !? odwal się !
-ale ja cię kocham idiotko !




Powiadają, że pewnego razu spotkały się na Ziemi wszystkie uczucia i cechy ludzkich istot.

I tak:

Gdy Znudzenie ostentacyjnie ziewnęło po raz trzeci, Szaleństwo, jak zwykle obłędnie dzikie, zaproponowało:

- Pobawmy się w chowanego!

Intryga,niezmiernie zaintrygowana, uniosła tylko lekko brwi, a Ciekawość, nie mogąc się powstrzymać, spytała z typowym dla siebie zainteresowaniem:

- W chowanego? A co to takiego?

-To zabawa - wyjaśniło żywo Szaleństwo - polegająca na tym, iż ja zakryję sobie oczy i powoli zacznę liczyć do miliona. W międzyczasie wy wszyscy dobrze się schowacie, a gdy skończę liczyć, moim zadaniem będzie was odnaleźć. Pierwsze z was, na którego kryjówkę trafię, zajmie moje miejsce w następnej kolejce.

Podekscytowany Entuzjazm zaczął tańczyć w towarzystwie Euforii, Radość podskakiwała tak wesoło,iż udało się jej przekonać do gry Wątpliwość, a nawet Apatię, której nigdy niczym nie dało się zainteresować.

Jednakże nie wszyscy chcieli się przyłączyć. Prawda wolała się nie chować, w końcu i tak zawsze ją odkrywano. Duma stwierdziła, że zabawa jest głupia, ale tak naprawdę w głębi duszy gryzło ją, iż pomysł wyszedł od kogo innego.Tchórzostwo z kolei nie chciało ryzykować.

- Raz, dwa, trzy - zaczęło liczyć Szaleństwo.

Najszybciej schowało się Lenistwo, osuwając się za pierwszy lepszy napotkany kamień. Wiara pofrunęła do nieba, a Zazdrość ukryła się w cieniu Triumfu, który z kolei wspiął się o własnych siłach hen! Na sam szczyt najwyższego drzewa.

Wspaniałomyślność długo nie mogła znaleźć dla siebie odpowiedniego miejsca, gdyż wszystkie kryjówki wydawały się jej idealne dla przyjaciół: krystalicznie czyste jezioro było wymarzonym miejscem dla Piękności, dziupla - w sam raz dla Nieśmiałości, motyle skrzydła stworzono dla Zmysłowości, powiew wiatru okazał się natomiast najlepszy dla Wolności. W końcu Wspaniałomyślność schowała się za promyczkiem słońca.

Z kolei Egoizm znalazł sobie, jak sądził, wspaniałe miejsce: wygodne i przewiewne, a co najważniejsze - przeznaczone tylko, tylko dla niego. Kłamstwo schowało się na dnie oceanów, a może skłamało i tak naprawdę ukryło się za tęczą?

Pasja i Pożądanie w porywie gorących uczuć, wskoczyli w sam środek wulkanu.Niestety wyleciało mi z pamięci, gdzie skryło się Zapomnienie, lecz to przecież mało ważne.

Gdy Szaleństwo liczyło dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć,Miłość jeszcze nie zdołała znaleźć sobie odpowiedniego miejsca.

W ostatniej chwili odkryła jednak zagajnik dzikich róż i schowała się wśród ich krzaczków.

- Milion - krzyknęło na końcu Szaleństwo i dziarsko zabrało się do szukania.

Od razu, rzecz jasna, odnalazło schowane parę kroków dalej Lenistwo.Chwilę potem usłyszało Wiarę rozmawiającą w niebie z Panem Bogiem. W ryku wulkanów wyczuło natomiast obecność Pasji i Pożądania. Następnie,przez przypadek, odnalazło Zazdrość, co szybko doprowadziło je do kryjówki Triumfu. Egoizmu nie trzeba było wcale szukać, gdyż jak z procy wyleciał ze swej kryjówki, kiedy okazało się, iż wpakował się w sam środek gniazda dzikich os.

Trochę zmęczone szukaniem Szaleństwo przysiadło na chwilę nad stawem i w ten sposób znalazło Piękność. Jeszcze łatwiejsze okazało się odnalezienie Wątpliwości,która, niestety, nie potrafiła się zdecydować, z której strony płotu najlepiej się ukryć.

W ten sposób wszyscy zostali znalezieni:Talent wśród świeżych ziół, Smutek - w przepastnej jaskini, a Zapomnienie... cóż, już dawno zapomniało, iż bawi się w chowanego.

Do znalezienia pozostała tylko Miłość. Szaleństwo zaglądało za każde drzewko, sprawdzało w każdym strumyczku, a nawet na szczytach gór i już, już miało się poddać, gdy odkryło niewielki różany zagajnik.Patykiem zaczęło odgarniać gałązki...

Wtem wszyscy usłyszeli przeraźliwy okrzyk bólu. Stało się prawdziwe nieszczęście! Różane kolce zraniły Miłość w oczy.

Szaleństwu zrobiło się niezmiernie przykro, zaczęło prosić, błagać o przebaczenie,aż w końcu poprzysięgło zostać przewodnikiem ślepej z jego winy przyjaciółki.

I to właśnie od tamtej pory, od czasu, gdy po raz pierwszy bawiono się na Ziemi w chowanego, Miłość jest ślepa i zawsze towarzyszy jej Szaleństwo.




Ten kto mnie szuka,ten znajdzie,tam gdzie czuc palaca sie ganje...



We mnie sex...

We mnie grzech...

We mnie małe dziecko jest...:*





Popełniłam błąd..

-Jaki?

-Zakochałam sie.!







-Czy to naprawde zapach szczescia?

-Czemu pytasz?

-Wiesz... Ja nigdy nie czulam takiego zapachu...

-Tak,kochanie,to jest własnie zapach szczescia





Psychicznie chora.

-nienormalna...

-zakochana





Wojna?

ze mna?

Gratuluje odwagi.!

Wspolczuje Glupoty.!





Jestes ma gwiazda

Mym sloncem na niebie

Wiedz ze zyje tylko dla ciebie

I tylko ty jestes jedynym w moim sercu






Dla lepszego jutra nigdy nie było wczoraj.


I pewnie bym zapomniała, gdyby nie to, że każda najdrobniejsza rzecz kojarzyła mi się z Tobą..




Boję się dorosłości . Nie wyobrażam sobie nie rysować pacyfek ani serduszek na znienawidzonych lekcjach, nie narzekać na to, że jutro klasówka.


wiesz... chce umrzeć z miłości



Może chcę dobrze, ale przynoszę ból...



Plotkujesz !? Sprawa jest prosta.! Twoja wyobraźnia jest z lekka żałosna.




Miłość zaczyna się tam, gdzie dostrzega się w człowieku osobę, a nie rzecz, którą można wykorzystać, a potem wyrzucić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz