środa, 12 stycznia 2011

O nich.

nadzieją jesteś<>

On tylko czekał na wiadomośc od niej. Ona bała się napisac pierwsza. Aż w końcu on się odważył.. zagadał.. zwykłe 'co tam' a dla niej znaczyło tak wiele.

Myślisz ,że mnie znasz , bo już wiesz jak wyglądam . ? Kotku mylisz się !; D


wykrzyczeć całemu światu, jak bardzo Cię kocham..` <>

Kochanie! Tak słodko mi smakujesz..!; *; )

Jeden Dotyk, Pocałunek, Uśmiech, Jedno Spojrzenie i jestem w Niebie :*

kocham Cię, wczoraj, teraz,
jutro, zawsze <33>

kierujesz się sercem, czy tym co powiedzą inni .?

Siedziała i się uśmiechała. Sama do siebie ...

Mężczyzna rozmawiając z piękną kobietą, zwykle nie słyszy co ona mówi ale patrzy, czym mówi.

myślisz że po tym co przeszliśmy, będę mogła wszystko wymazać z pamięci , ? tak jak gumką złą odpowiedź do zadania z matematyki ?

Zabieraj grabki i wypierdalaj z piaskownicy! Już się z Tobą nie bawie!

Gdybyś teraz stanął przede mną, miałabym ogromny dylemat: dać Ci w ryj, czy pocałować?

Ty jesteś taki ślepy, że gdyby nawet miłość wyskoczyła z krzaków i kopnęła cię w dupę, to i tak byś jej nie zauważył.

Nie czekał. Nawet nie myślał. W sumie to nigdy Go nie było. Jedyne co potrafił to zostawić wspomnienia i ulotnić się... I tak wiele jak na niego.


Coś złego jest w tym, że lubię w samej koszuli nocnej wybiegać przed dom i drzeć mordę, że mam wyjebane?

Ty w swoim DNA nosisz jakiś skurwiały gen.


Me serce bije i nie zatrzymam go...<>

Ej, chodź, pokażę Ci mój świat.!


Masz mój wzrok na sobie. Musisz przyznać że idealnie leży...



Chcę to widzieć cały czas, jak Ci idzie mała lans xD


Zakochałaś się i po co? Aby płakać dniem i nocom?

`moje serce jest malutkie ale szczere i wierniutkie ` ;*



Miłość nie polega na patrzeniu razem, lecz w tym samym kierunku.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz