poniedziałek, 17 stycznia 2011

miłosne

Sorry za poprzednie tytuły postów ale pisała je moja sis xD


Czyste cięcie, czysta krew, moje życie, moja śmierć...


Mój grób a na nim trzy słowa: „Wszystko przez ciebie”


Kocham śmierć, bo tylko ona na mnie czeka


Przepraszam za to, że żyję. To już się więcej nie powtórzy


Czas płynie, świat się zmienia, płyną łzy, znikają marzenia


Ukrywam smutek, uśmiecham się. Niech wszyscy myślą, że jest OK.


Na twarzy uśmiech, a w sercu ból, bo kocham chłopaka, który nie jest mój.


Trzeba coś stracić, żeby docenić. Aby odzyskać trzeba się zmienić.


Wiem, ze nie jestem jaka być powinnam. Wiem, ze już nigdy nie będę inna.


Wzięła garść tabletek, bo to nic nie boli. Połykając wszystkie zasnęła powoli.


Jedna żyletka, jedna żyła, jedno życie, jedna chwila.


Faceci są jak telefon – albo zajęci, albo pomyłka...


Życie to nie bajka, każdy to wie. Bajke można powtórzyć, ale życia nie.


Kupię sobie misia. Nazwę go Los i będę codzniennie kopała go w dupę.


W życiu nie ma Game Over, jest tylko Next Level...;(


Po co to czytasz? Co ci to da? Chcesz znać mój nastrój? Dotykam dna.


Jeśli świat zrobił ze mnię dziwkę, to ja zrobię z niego burdel.


Pod choinkę dostałam faceta mówiącego ludzkim głosem. Czego to ludzie nie wymyslą...


Oko za oko, ząb za ząb... To dlaczego du*a za pieniądze?


Ile razy znajdę klucz do szczęścia, tyle razy ktoś wymieni zamek...


Mogę być pierwsza, albo ostatnia, ale nigdy jedna z wielu.


Kochać kogoś a potem go stracić to jak kupić szczęście i łzami zapłacić


Na twarzy uśmiech, a w sercu ból, to najtrudniejsza z życiowych ról.


Kochaj i szalej, nie pytaj co dalej, całuj i grzesz, miłością się ciesz...


Żegnaj na zawsze, zapomnij co było. Przepraszam za kłopot, dziękuję za miłość.


Miłość jest jak żmija- dusi, rani i zabija...


Kiedyś się śmiałam, kiedyś kochałam, ale przestałam, gdy cię poznałam.


I co? I nic. I tak nie mam dla kogo żyć.


And I don’t know what to do, cause I’ll never be with You...


Na palcach jednej ręki policzę ludzi którym ufam. Należysz do nich?


Dotykam cię, choć tego nie czujesz, kocham cię, choć ty tego nie rozumiesz.


Mów-Szczerością, Gardź-Podłością, Cierp-Wytrwale, Kochaj-Stale


Nie Potrzebuję Słów - Wystarczy Dotyk Twych Ust...


Pocałuj Mnie, Jakbyś To Robił Pierwszy Raz!


Słuchaj Skarbie, Jesteś Dla Mnie Wszystkim. Nie Pamiętam Już, Że Był Ktoś Inny...


Moje Serce Nie Do Wzięcia Już Znalazłam Swego Księcia.!


Kocham Cię Zawsze I Wszędzie - Już Nikt Mego Serduszka Nie Zdobędzie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz