poniedziałek, 24 stycznia 2011

Nie ma nas x(

Od dziś, będę wyzwolona.

będę klnąć ile popadnie.

przestanę nosić stanik.

pić będę, w zbyt niedozwolonych ilościach.

palić, tyle, że dym nikotynowy będzie częstszym gościem w moich płucach niż tlen.

przestanę dbać o swoją fryzurę podczas wiatru.

będę spać w wannie.

skończę kontrolować moje wybuchy histerii.

Twoje imie widniało na mojej prywatnej

liście marzeń zakazanych .

... i obiecaj, że każesz mi się uśmiechać,

gdy tylko zaczną mi wilgotnieć oczy.



kiedy pierwszy raz Cie ujrzałam, nie pomyślałam, że mogłabym Cie kochać .




wiecie jak się czuję ? mam ochotę rzucać wszystkim co mi wpadnie do rąk, a łzy płyną w nie kontrolowany sposób.




Siedząc na parapecie, i zapisując kolejną kartkę z pamiętnika, zastanawiała się dlaczego, życie pisało jej same czarne scenariusze. Nagle wyrwała z zamachem zapisaną kartkę, a na dole następnej, dopisała tylko: "zawsze mogło być gorzej ", odłożyła długopis, i szybko połknęła cała garść tabletek. Nie dożyła następnego dnia .




z upływem czasu wiem, że dobrą decyzją było ponowne bycie z Tobą.przekonałam się jaki jesteś i że na takim Tobie mi nie zależy. dzięki temu teraz mogę spokojnie żyć myśląc o Tobie sporadycznie i to, iż piszesz mojej przyjaciółce, że chcesz się z Nią pieprzyć nie robi na mnie większego wrażenia. nieźle, nie? no wybacz, kotku, ale ja Ci nie obiecywałam wiecznego oddania .




nie ważne było to, że mnie nie kochał. obchodziła mnie tylko możliwość bezkarnego wtulania się w Niego. ile tylko zapragnęłam .



więc czas już skończyć z oczekiwaniem na coś, co może nigdy nie przyjść.

'Żyć tylko cholerną nadzieją.'

Może to wszystko przepadnie,

i skreślam w tym momencie całe swoje życie,

ale nikt nie ma prawa odbierać mi marzeń teraz,

gdy tak bardzo ich potrzebuję.

Czasami zastanawiam się co teraz robisz, gdzie jesteś,

o czym myślisz.Czasami chciałabym żebyś także za mną tęsknił.

Czasami. . . tak jakoś ostatnio dziwnie często.

Tak naprawdę nic nas nie łączyło. To było tylko kilka pięknych momentów,wiele wspaniale wypowiedzianych słów i mnóstwo pięknych emocji. Trudno będzie to wszystko wymazać z pamięci, zbyt dużo to dla mnie znaczy. Ty zbyt wiele dla mnie znaczysz.

'Ej, namaluj mi szczęście.'

Niew stydze się łez i tego ,że czasem nie chce mi się żyć.. Kocham się śmiać i uśmiechać , nawet w najmniej odpowiednim momencie...Bo piękne jest to, co nas różni od innych.




`Bo Ty traktujesz mnie jak księżniczkę.!


`Twój pocałunek jest jak kawałek czekolady,
na jednym trudno poprzestać.!



`Oczarował mnie uśmiechem i choć mam do niego żal,
za tym uśmiechem tęsknię każdego dnia.!



`Ja potrzebuję Twoich ust o jedynym niepowtarzalnym smaku.!



`Zagubiona w Twoim spojrzeniu,
Zatracona w Twoich oczach.!




..Ona siedzi i czeka na wiadomość,
On w pubie zawiera kolejną znajomość
Ona czyta wiersze i płacze
On kolejnej pisze 'kiedy Cię zobaczę..'
Ona kocha całym SERCEM.
On łamie serce tym samym podejściem.;x
Ona czeka przy telefonie,
On z kumplami przy kolejnym kartonie
Ona wysyła kolejne wiadomości
On nie odpisuje,chociaż jest powodem złości
Jest mu dobrze na wolności..
Lecz będzie za PÓŹNO kiedy
On zapragnie jej miłości ...




`Zawsze się wraca do pierwszej miłości.



odchodzisz i wracasz . traktujesz jak księżniczkę, traktujesz jak zabawke . więc może byś się wreszcie zastanowił jaką role w moim życiu chcesz grać .






niezaprzeczalnie mogę stwierdzić, że jednym spojrzeniem na Ciebie, zburzę ten Twój cały 'idealny' świat .

pomimo tego, jak bardzo mnie zraniłeś nie życzę Ci źle. wręcz przeciwnie.zależy mi tylko na tym, żebyś był szczęśliwy. nie ważne z kim.

mów mi słońce. albo.. jak wolisz. bylebym była twoja.. tak po prostu.

- Cześć. - napisała po tygodniu namysłu "czy napisać"- Cześć, kim jesteś? - odpisał,a ona uświadomiła sobie, że przecież już się nie znają.

a każdego dnia pytasz mnie dlaczego właśnie ty. bo masz niebieskie oczy, cudowny uśmiech. bo jesteś obok.

a ty, jako jedna z najbliższych mi osób, powinnaś mi pomóc, a tymczasem wbijasz nóż w plecy najgłębiej jak się da


Najchętniej zamknąłbym cię w klatce, bo kocham na ciebie patrzeć

ona chce kogoś kochać, więc włącza przycisk zapachu,wplątując w swe włosy powietrze ,zsuwa się w dół po łańcuchu marzeń

Jesteś bohaterem moim osobistym supermenem.

Jesteś mistrzem! Umiesz mi zepsuć humor w 3 sekundy w najlepszym momencie

W wakacje w wakacje ogolę głowe,znajdę chłopaka,wsiądę w byle jaki pociąg i pojade gdzieś daleko by zapomnieć o rzeczywistości.



nie bądźmy śmieszni mówiąc, że będzie dobrze.

Chyba znowu zacznę wierzyć w Mikołaja, bo w ludzi już nie warto.

nadchodzi moment, kiedy nawet poranna kawa jest zbyt monotonna, aby ją pić. masz dość codzienności, pragnąc żyć z wciąż przyspieszonym tętnem

Powinnam to przewidzieć . Dostrzec wyraźne ostrzeżenie . To zabawne, ale kiedy tak bardzo pragniesz uwierzyć w coś i w kogoś , stajesz się ślepy na wszystko dookoła.

czasamileżę w trawie i wcale mnie nie widać mruknął Osiołek i świat jest taaki ładny! a potem ktoś przychodzi i pyta: jak się dziś czujesz? ...i okazuje się że okropnie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz